Bestellen & Bezorgen

Bestelproces

In onze webshop kunt u heel eenvoudig en snel een bestelling plaatsen. Daar heeft u geen klantenaccount voor nodig, al biedt een account u wel enkele voordelen. Zo kunt u met een account bijvoorbeeld op ieder moment eenvoudig de status van uw bestelling bekijken binnen uw eigen beveiligde account omgeving.

U doorloopt het bestelproces in een paar eenvoudige stappen:

  1. Toevoegen aan uw winkelwagen

    Om een product toe te voegen aan uw winkelwagen klikt u in de catalogus of op een productpagina op de knop ' In winkelwagen'. Als dit gelukt is verschijnt de melding '... is toegevoegd aan uw winkelwagen' en krijgt u de inhoud van uw winkelwagentje te zien. Gebruik de oranje knop "Ga door naar afrekenen" rechtsonder om direct naar de kassa te gaan.

  2. Bestelling wijzigen of doorgaan naar afrekenen

    Wilt u tussentijds een artikel uit uw winkelwagen verwijderen? Klik dan op de knop rechtsboven om naar uw winkelwagen te gaan. U kunt het product verwijderen door op te klikken. Is uw bestelling compleet en wilt u afrekenen? Kies dan voor 'Ga door naar afrekenen' om direct naar de kassa te gaan.

  3. Inloggen of gegevens invoeren

    Als u al eerder een account aangemaakt hebt kunt u inloggen zodat u niet al uw gegevens opnieuw in hoeft te voeren. Heeft u geen klantenaccount, dan kunt u ervoor kiezen om er een aan te maken tijdens het afrekenen, of af te rekenen zonder uw gegevens te bewaren. Het e-mailadres dat u tijdens het afrekenen opgeeft gebruiken we alleen om u op de hoogte te houden van de status van uw bestelling.

  4. Verzend- en betaalmethode kiezen

    Kies de gewenste verzend- en betaalmethode. U kunt ervoor kiezen om uw bestelling af te halen, of te laten verzenden naar uw vestigings- of huisadres. Afrekenen kunt u direct met iDEAL, PayPal of bankoverschrijving.

  5. Bestelling controleren en plaatsen

    De laatste stap is het controleren van uw bestelling. U kunt eventueel nog gegevens wijzigen als u per ongeluk iets verkeerd hebt ingevuld. Wanneer alles in orde is klikt u op de knop 'Plaats bestelling' om uw bestelling af te ronden en te betalen.

Kortingscode

Heeft u een geldige kortingscode en wilt u die gebruiken? Dan kunt u die invoeren in het winkelwagen scherm, de korting wordt verrekend in het totaalbedrag.

Let op! U kunt slechts één kortingscode gebruiken per bestelling.

Bevestigingsmail

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail met de details, op het e-mailadres dat u hebt opgegeven.

Bevestigingsmail niet ontvangen?
Wacht u dan nog heel even af, of check uw spambox. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat u een verkeerd e-mailadres hebt opgegeven. Dat kunt u checken in uw account. Heeft u geen klantenaccount? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Status bestelling

Online bekijken
U kunt de status van uw bestelling hier bekijken, ook als u geen klantenaccount heeft. U heeft dan wel gegevens uit de bestelbevestiging of factuur nodig.

E-mail updates
We houden u ook per e-mail op de hoogte van de belangrijkste status-updates. U ontvangt een mailtje van ons

  • met de details en factuur van uw bestelling wanneer die succesvol geplaatst is;
  • met de betalingsgegevens als u ervoor kiest om per bank te betalen;
  • met de verzendbevestiging wanneer we uw bestelling hebben verzonden.

Verzendkosten

NOVEMBER 2018 = Gratis bezorging
Alle bestellingen met een afleveradres in Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) worden gedurende de maand November GRATIS BEZORGD.

Let op! Voor het bezorgen van outlet producten rekenen wij een toeslag van € 29,95 excl. btw. Afhalen is uiteraard gratis!

Verzendbijdrage bestellingen tot € 500,-
Voor alle bestellingen met een afleveradres in Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) en een orderbedrag van minder dan € 500,- excl. btw, rekenen wij een verzendbijdrage van slechts € 29.95, ongeacht het aantal bestelde producten.

Gratis verzending vanaf € 500,-
Alle bestellingen met een afleveradres in Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) en een orderbedrag van € 500,- excl. btw of meer, worden GRATIS verzonden, ongeacht het aantal bestelde producten.

Toeslag Waddeneilanden en België
Voor bestellingen met een afleveradres op één van de Waddeneilanden of in België geldt een toeslag. De hoogte van deze toeslag is afhankelijk van uw postcode. Neem contact met ons op voor meer informatie.

Levertijd

Standaard levertijd
Uw bestelling zal normaal gesproken worden geleverd binnen de termijn die op de betreffende productpagina vermeldt staat. Hoewel we altijd onze uiterste best zullen doen om de vermelde levertijden na te komen, gelden deze slechts als indicatie. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.

Afwijkingen van de vermelde levertijd
In een enkel geval kan het voorkomen dat de werkelijke levertijd afwijkt van de op de website vermelde levertijd. We zullen u daarvan zo snel mogelijk op de hoogte stellen en een passende oplossing zoeken.

Producten met verschillende levertijden
Wanneer u producten met verschillende levertijden bestelt, dan worden deze tegelijk geleverd. Kunt u niet wachten? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Bezorging

Bezorging op de begane grond
De bezorging van uw bestelling wordt uitgevoerd door onze eigen logistieke afdeling. Uw bestelling zal standaard worden afgeleverd op de begane grond, achter de eerste drempel.

Bezorging op een etage
Standaard wordt uw bestelling op de begane grond geleverd, maar bezorging op een etage is uiteraard ook mogelijk, de bijkomende kosten hiervoor verschillen per product en kunt u terugvinden op de betreffende productpagina's.

Verzendbevestiging
Wanneer uw bestelling in ons magazijn is verwerkt, ontvangt u een e-mail met de verzendbevestiging. De levering zal binnen vijf werkdagen na het ontvangen van de verzendbevestiging plaatsvinden.

Leveringsbevestiging
Uiterlijk één werkdag voor levering nemen we telefonisch contact met u op om de levering en verwachte tijdvak te bevestigen. Wanneer u niet telefonisch bereikbaar bent, ontvangt u deze informatie per e-mail. Schikt de geplande datum u niet, dan kunt u met ons een andere dag inplannen.

Geen leveringsbevestiging ontvangen?
Heeft uw bestelling de status 'Verzonden' maar heeft u nog geen bericht van ons gehad? Neem dan contact op met de afdeling logistiek via [email protected] of 033 246 14 78.