Vraag, suggestie of klacht?

Heeft u een vraag, waarop u het antwoord niet op onze website heeft kunnen vinden? Of een suggestie, hoe wij bijvoorbeeld onze service nog verder zouden kunnen verbeteren? Of een klacht, die u graag z.s.m. opgelost wilt hebben? Vul dan het formulier hieronder in. We nemen zo snel mogelijk contact met u op.Klacht melden? Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Helaas komt het wel eens voor dat er iets niet helemaal goed gaat. Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Dan willen we u vragen om ons deze kenbaar te maken, zodat wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren en de klacht voor u kunnen oplossen. Een klacht melden is mogelijk via het formulier hieronder, een e-mail naar [email protected], reguliere post (adresgegevens vindt u hier), en/of telefonisch op 033 246 14 78. We zullen uw klacht beoordelen en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij proberen uw klacht binnen 24 uur na ontvangst te beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar BrixXo bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Persoonlijke Gegevens

* Verplichte velden

page